Spare Parts Finder

by Revinners

Niezwykle intuicyjny katalog części online pozwala użytkownikom szybko i bezproblemowo znaleźć i zamówić odpowiednie części do konkretnego modelu motocykla.

Innowacyjne rozwiązania dla e-commerce
Audyt UX
UX/UI
SEO

O projekcie

W 2010 roku narodziła się rewolucyjna idea, która zmieniła sposób zamawiania części zamiennych dla motocykli KTM w Europie. Oskar Wojciechowicz, współzałożyciel Revinners, wprowadził pierwszy w Europie sklep internetowy z oryginalnymi częściami i akcesoriami KTM.

To innowacyjne rozwiązanie zmieniło dotychczasowe, skomplikowane i czasochłonne procesy zamawiania części zamiennych, przynosząc korzyści zarówno klientom, jak i dealerom. W 2022 roku, zamawianie części stało się jeszcze prostsze, szybsze i bardziej intuicyjne, dzięki naszemu autorskiemu narzędziu - SPF (Spare Parts Finder) by Revinners, które wdrożyliśmy u niemieckiego dealera KTM.

Klient Custom solution by Revinners Rynek Polska, Niemcy, Austria Branża Automotive Rok wdrożenia 2022 Technologie React, node.js

WYZWANIE

    Z perspektywy klienta
  • Nieintuicyjna nawigacja wyklucza użytkowników nie posiadających zaawansowanej wiedzy dotyczącej branży motocyklowej.
  • Brak informacji zwrotnej: Wiele rozwiązań nie oferuje mechanizmów informacji zwrotnej, co utrudnia użytkownikom zrozumienie, czy ich działania prowadzą do pozyskania poszukiwanej części.
  • Brak szczegółów na temat wymaganych części, zestawów lub powiązanych komponentów: Użytkownicy nie uzyskują wiedzy co do zakresu poszukiwań i dodatkowych części, które mogą być potrzebne do naprawy lub montażu.
  • Brak opcji przełączania między diagramami: Utrudnia użytkownikom eksplorowanie alternatywnych opcji, zmuszając ich do rozpoczęcia wyszukiwania od początku.
    Z perspektywy dealera motocykli
  • Nieintuicyjna nawigacja generuje wiele pomyłek w zamówieniach, co z kolei ma znaczący wpływ na ponoszone przez dealera koszty procesowania zwrotów.
  • Niewystarczające informacje o kompatybilności części, powiązanych produktach oraz liczbie części wymaganych do dokonania naprawy generuje konieczność obsługi zamówień przez wielu doradców klienta, podnosząc koszty pracownicze.
  • Skomplikowany interfejs wymagający dużej wiedzy domenowej użytkownika wpływa na proces i czas dokonywania wycen napraw, co podnosi koszty dealera.
  • Brak jasnych informacji o zestawach, pakietach lub wymaganej liczbie przedmiotów jest postrzegany jako zmarnowana szansa dla dealerów na zwiększenie średniej wartości zamówienia (AVO).

REALIZACJA I WDROŻENIE

Witaj w nowej erze wyszukiwania części motocyklowych. Wyobraź sobie przyjazne narzędzie, dzięki któremu wyszukiwanie części motocyklowych jest tak proste, jak przeglądanie starannie dobranej playlisty.

Niezależnie od tego, czy jesteś doświadczonym entuzjastą, czy nowicjuszem, nasz projekt uprości Twoją podróż po świecie części motocyklowych.

  • Łatwe wyszukiwanie modelu motocykla pozwala klientom błyskawicznie dopasować diagramy do konkretnego modelu motocykla.
  • Integracja z bazą danych pozwala na wyszukanie części po jej unikatowym numerze SKU.
  • Bezpieczeństwo i wydajność zastosowanych technologii chroni dane użytkowników i zapewnia płynne działanie systemu nawet przy dużym obciążeniu.
  • Intuicyjne wyszukiwanie części na diagramie umożliwia klientom szybką lokalizację części, której szukają.
  • Przemyślany proces zmiany diagramu z opcją filtrowania diagramów według grupy komponentów, aby móc łatwo rozróżnić diagramy związane z silnikiem oraz te związane z ramą.
  • Informacje o wymaganej liczbie sztuk, zestawach i produktach powiązanych pomagają klientom dobrać kompatybilne części i zakupić odpowiednią liczbę części.
  • Lista części z diagramu jest ukłonem w kierunku zaawansowanych użytkowników dysponujących wiedzą domenową.
  • Prosta i naturalna obsługa na wszystkich urządzeniach zapewnia wygodę użytkownika, niezależnie od tego, do jakiego urządzenia ma dostęp w danym momencie.

TECHNOLOGIA

Wybór technologii miał kluczowe znaczenie dla sukcesu projektu. Nasze rozwiązanie zostało napisane w React, co zapewnia szybkość, responsywność i łatwość rozbudowy aplikacji.

  • Modularność i skalowalność React umożliwia tworzenie modułowych komponentów, którymi można łatwo zarządzać i aktualizować, pozwalając szybko reagować na zmieniające się potrzeby rynku.
  • Integracja z bazami danych zapewnia aktualizację informacji o dostępności i cenach części w czasie rzeczywistym, eliminując błędy i zapewniając dostęp do najnowszych danych.
  • Bezpieczeństwo i wydajność zastosowanych technologii chroni dane użytkowników i zapewnia wydajne działanie systemu nawet przy dużym obciążeniu.

OPTYMALIZACJA POD KĄTEM SEO

  • Przemyślana strategia SEO umożliwiła znaczące zwiększenie widoczności naszego rozwiązania w sieci.
  • Indeksacja diagramów umożliwiła pozyskanie darmowego ruchu organicznego na frazy typu long tail.
  • Optymalizacja treści zwiększyła pozycje podstron z diagramami w wynikach wyszukiwań.
  • Strategie monitorowania danych i śledzenie zaangażowania użytkowników pozwoliła dostosowywać treści w celu maksymalizacji zaangażowania i konwersji.
Revinners w liczbach
+€ 12 mln

Roczny przychód e-sklepów, które stworzyliśmy i którymi zarządzamy

+ 150 K

Roczna liczba zamówień w zarządzanych przez nas sklepach online

+ 25 %

Średni roczny wzrost przychodów we wdrożonych przez nas e-sklepach

80 %

Zmniejszenie liczby zapytań telefonicznych do działu Obsługi Klienta

Gdy rozpoczęliśmy współpracę z Revinners, w Niemczech nie było sklepów internetowych Kawasaki z interaktywnymi wyszukiwarkami części. Sklep, który stworzyli dla nas, był pierwszym tego typu w kraju. Dzięki ich doświadczeniu i profesjonalizmowi, odnieśliśmy sukces już od pierwszych miesięcy. Revinners nie tylko zaprojektowało innowacyjny sklep, ale także wsparło nas efektywną strategią marketingową, która przyciągnęła wielu klientów.

Dennis Ernst, właściciel kawa-shop24.de

JESTEŚ DEALEREM MOTOCYKLI? DOŁĄCZ DO LIDERÓW E-COMMERCE W BRANŻY AUTOMOTIVE Pracuj z nami