marketing 360° w praktyce studium przypadku w firmie grupa moto rewolucja marketing 360° w praktyce studium przypadku w firmie grupa moto rewolucja
Grupa Moto Rewolucja, autoryzowany dealer KTM, GASGAS i Yamaha, postawiła przed sobą ambitny cel: nie tylko dominować w sprzedaży motocykli, ale także budować prawdziwą społeczność fanów dwóch kółek. Wspólnie z nami stworzyli strategię marketingową, która nie tylko przyciągnęła nowych klientów, ale i przekształciła ich w lojalnych ambasadorów marki. Zobacz, jak zmieniliśmy reguły gry i wnieśliśmy marketing motocyklowy na zupełnie nowy poziom.
O PROJEKCIE
Przeprowadziliśmy szereg działań z zakresu marketingu cyfrowego dla sklepu online KTMSKLEP.PL, który specjalizuje się w sprzedaży nowych motocykli, oryginalnych części zamiennych, akcesoriów oraz odzieży marki KTM. W KTMSKLEP.PL, którego właścicielem jest Oskar Wojciechowicz, CEO Revinners, testujemy nowe strategie, technologie i badamy ich rentowność, sprawdzając je na własnym sklepie, aby potem doradzać najbardziej optymalne rozwiązania naszym klientom. Celem projektu dla motocyklowego e-commerce było zwiększenie widoczności sklepu w internecie, wzrost ruchu na stronie oraz poprawa wskaźników sprzedaży.
gasgas-sklep.pl Rynek Polska Branża Automotive
Kompleksowe działania marketingowe dla poprawy wskaźników konwersji i zwiększenia sprzedaży
-
Strategia marketingowa
- ✔️ Działania dla KTMSKLEP.pl rozpoczęliśmy od analizy rynku i konkurencji. Przeprowadziliśmy segmentację rynku, dostosowując komunikaty marketingowe do różnych grup docelowych. Opracowaliśmy spójne plany kampanii obejmujące e-mail marketing, media społecznościowe i content marketing. Na bieżąco monitorowaliśmy wyniki kampanii i dokonywaliśmy ich optymalizacji. Poprawiliśmy również UX strony, wprowadzając informacje o terminach dostawy, powiadomienia SMS i e-mail oraz oferując możliwość sprawdzenia statusu zamówienia. ✔️ Analiza rynku
- ✔️️ Analiza konkurencji
- ✔️️ Kampanie produktowe w Google Merchant Center
- ✔️️ Re-marketing
- ✔️️ Analiza kluczowych wskaźników ekonomicznych i ustalenie odpowiedni wskaźnik zwrotu z inwestycji (ROI)
-
Reklama płatna (SEM)
- ✔️ Opracowaliśmy zaawansowane kampanie Google Ads, precyzyjnie celujące w grupę docelową. W celu udoskonalenia kampanii i sprawdzenia, co przyciąga uwagę użytkowników wyszukiwarek, wykorzystaliśmy testy A/B
- ✔️ Kampanie produktowe w Google Merchant Center poprawiły widoczność produktów.
- ✔️ Nasze narzędzia re-marketingowe skutecznie kierowały użytkowników z powrotem na stronę
- ✔️ Analiza kluczowych wskaźników ekonomicznych pozwoliła nam ustalić odpowiedni wskaźnik zwrotu z inwestycji (ROI). Dzięki szczegółowemu planowaniu, skutecznej strategii marketingowej
-
Optymalizacja treści
- ✔️ Przeprowadziliśmy audyt treści sklepu online, optymalizując istniejące treści i tworząc nowe materiały. Skupiliśmy się przede wszystkim na poprawie technicznych aspektów strony, takich jak szybkość ładowania oraz responsywność. ✔️ Audyt treści sklepu online
- ✔️️ Optymalizacja istniejących treści i tworzenie nowych materiałów
-
Optymalizacja SEO
- ✔️ Przeprowadziliśmy obszerny audyt SEO, optymalizując treści, meta tagi i strukturę URL strony oraz budując linki off-site (linki prowadzące do witryny z zewnętrznych portali). Dzięki tym działaniom osiągnęliśmy znaczący wzrost ruchu organicznego i poprawę wskaźników konwersji. ✔️️ Audyt SEO
- ✔️️ Optymalizacja treści, meta tagów i struktury URL strony
- ✔️️ Budowanie linków off-site
- ✔️ Zarządzanie profilami na platformach społecznościowych obejmowało stworzenie spójnego wizerunku marki i publikowanie angażujących treści. Oprócz ciekawego contentu, przyciągającego ruch organiczny, przeprowadziliśmy zaawansowane kampanie reklamowe, optymalizowane za pomocą testów A/B. Kampanie promocyjne na motocykle z wykorzystaniem formularzy kontaktowych zwiększyły sprzedaż motocykli z dostawą do domu, co jest innowacją w skali całego kraju. ✔️ Zarządzanie profilami na platformach społecznościowych
- ✔️ Monitorowane i analizowane działań w czasie rzeczywistym co umożliwia dynamiczne dostosowywanie strategii. Dzięki temu KTMSKLEP.PL nie tylko zyskuje na widoczności, ale także buduje silne, trwałe relacje z klientami, co jest kluczowe dla długoterminowego sukcesu marki. ✔️️ Kampanie reklamowe, optymalizowane za pomocą testów A/B.
- ✔️️ Kampanie promocyjne na motocykle z wykorzystaniem formularzy kontaktowych
- ✔️️ Optymalizacja treści, meta tagów i struktury URL strony
- ✔️️ Monitorowane i analizowane działań w czasie rzeczywistym
- ✔️️ Budowanie widoczności oraz silnych, trwałych relacji z klientami
- ✔️ Współpraca z motocyklowymi influencerami wzmocniła wizerunek KTMSKLEP.PL i zwiększyła świadomość marki. ✔️ Wzmocnienie wizerunku KTMSKLEP.PL i zwiększyła świadomość marki.
- ✔️ Selekcja influencerów na podstawie ich rozpoznawalności i autentyczności, analizy grupy docelowej oraz zaufania odbiorców. ✔️️ Selekcja influencerów na podstawie ich rozpoznawalności i autentyczności, analizy grupy docelowej oraz zaufania odbiorców.
- ✔️ Harmonogram publikacji ✔️️ Harmonogram publikacji
- ✔️ Recenzje produktów, testy motocykli, unboxingi akcesoriów oraz codzienne użytkowanie odzieży i sprzętu KTM. ✔️️ Recenzje produktów, testy motocykli, unboxingi akcesoriów oraz codzienne użytkowanie odzieży i sprzętu KTM.
- ✔️ Spersonalizowane kampanie e-mail, budujące relacje z klientami i zwiększające sprzedaż. ✔️ Spersonalizowane kampanie e-mail.
- ✔️ Analiza danych z systemu backend sklepu internetowego oraz Google Analytics w celu stworzenia spersonalizowanych ofert. ✔️️ Analiza danych z systemu backend sklepu internetowego oraz Google Analytics.
- ✔️ Newsletter. ✔️️ Newsletter.
- ✔️ Optymalizacja profilu Google My Business zwiększyła widoczność sklepu i pomogła w budowaniu zaufania klientów. ✔️ Optymalizacja profilu Google My Business
- ✔️ Wdrożenie system zbierania opinii od klientów oraz system motywacyjny dla pracowników, co zwiększyło liczbę pozytywnych recenzji. ✔️️ Wdrożenie system zbierania opinii od klientów oraz system motywacyjny dla pracowników
- ✔️ Regularna analiza nowych wpisów i reakcja na opinie pomogły zidentyfikować obszary do poprawy. ✔️️ Regularna analiza nowych wpisów i reakcja na opinie pomogły zidentyfikować obszary do poprawy.
Średni roczny wzrost przychodów we wdrożonych przez nas e-sklepach wraz ze strategią marketingową
Roczny budżet na cyfrowe kampanie marketingowe, którym zarządzamy
Zarejestrowanych nowych użytkowników w sklepach, które obsługujemy
Roczna liczba zamowień w zarządzanych przez nas sklepach online