marketing 360° w praktyce studium przypadku w firmie grupa moto rewolucja marketing 360° w praktyce studium przypadku w firmie grupa moto rewolucja

Grupa Moto Rewolucja, autoryzowany dealer KTM, GASGAS i Yamaha, postawiła przed sobą ambitny cel: nie tylko dominować w sprzedaży motocykli, ale także budować prawdziwą społeczność fanów dwóch kółek. Wspólnie z nami stworzyli strategię marketingową, która nie tylko przyciągnęła nowych klientów, ale i przekształciła ich w lojalnych ambasadorów marki. Zobacz, jak zmieniliśmy reguły gry i wnieśliśmy marketing motocyklowy na zupełnie nowy poziom.

SEO
Strategia marketingowa
Kampanie Google Ads
Content marketing
Social media marketing
E-commerce
Strategia marketingowa

O PROJEKCIE

Przeprowadziliśmy szereg działań z zakresu marketingu cyfrowego dla sklepu online KTMSKLEP.PL, który specjalizuje się w sprzedaży nowych motocykli, oryginalnych części zamiennych, akcesoriów oraz odzieży marki KTM. W KTMSKLEP.PL, którego właścicielem jest Oskar Wojciechowicz, CEO Revinners, testujemy nowe strategie, technologie i badamy ich rentowność, sprawdzając je na własnym sklepie, aby potem doradzać najbardziej optymalne rozwiązania naszym klientom. Celem projektu dla motocyklowego e-commerce było zwiększenie widoczności sklepu w internecie, wzrost ruchu na stronie oraz poprawa wskaźników sprzedaży.

Klient ktmsklep.pl
gasgas-sklep.pl
Rynek Polska Branża Automotive

Kompleksowe działania marketingowe dla poprawy wskaźników konwersji i zwiększenia sprzedaży 

    Strategia marketingowa
  • ✔️ Działania dla KTMSKLEP.pl rozpoczęliśmy od analizy rynku i konkurencji. Przeprowadziliśmy segmentację rynku, dostosowując komunikaty marketingowe do różnych grup docelowych. Opracowaliśmy spójne plany kampanii obejmujące e-mail marketing, media społecznościowe i content marketing. Na bieżąco monitorowaliśmy wyniki kampanii i dokonywaliśmy ich optymalizacji. Poprawiliśmy również UX strony, wprowadzając informacje o terminach dostawy, powiadomienia SMS i e-mail oraz oferując możliwość sprawdzenia statusu zamówienia. ✔️ Analiza rynku
  • ✔️️ Analiza konkurencji
  • ✔️️ Kampanie produktowe w Google Merchant Center
  • ✔️️ Re-marketing
  • ✔️️ Analiza kluczowych wskaźników ekonomicznych i ustalenie odpowiedni wskaźnik zwrotu z inwestycji (ROI)
    Reklama płatna (SEM)
  • ✔️ Opracowaliśmy zaawansowane kampanie Google Ads, precyzyjnie celujące w grupę docelową. W celu udoskonalenia kampanii i sprawdzenia, co przyciąga uwagę użytkowników wyszukiwarek, wykorzystaliśmy testy A/B
  • ✔️ Kampanie produktowe w Google Merchant Center poprawiły widoczność produktów.
  • ✔️ Nasze narzędzia re-marketingowe skutecznie kierowały użytkowników z powrotem na stronę
  • ✔️ Analiza kluczowych wskaźników ekonomicznych pozwoliła nam ustalić odpowiedni wskaźnik zwrotu z inwestycji (ROI). Dzięki szczegółowemu planowaniu, skutecznej strategii marketingowej
    Optymalizacja treści
  • ✔️ Przeprowadziliśmy audyt treści sklepu online, optymalizując istniejące treści i tworząc nowe materiały. Skupiliśmy się przede wszystkim na poprawie technicznych aspektów strony, takich jak szybkość ładowania oraz responsywność.  ✔️ Audyt treści sklepu online
  • ✔️️ Optymalizacja istniejących treści i tworzenie nowych materiałów
    Optymalizacja SEO
  • ✔️ Przeprowadziliśmy obszerny audyt SEO, optymalizując treści, meta tagi i strukturę URL strony oraz budując linki off-site (linki prowadzące do witryny z zewnętrznych portali). Dzięki tym działaniom osiągnęliśmy znaczący wzrost ruchu organicznego i poprawę wskaźników konwersji. ✔️️ Audyt SEO
  • ✔️️ Optymalizacja treści, meta tagów i struktury URL strony
  • ✔️️ Budowanie linków off-site
„W wyniku działań Revinners m.in. w zakresie optymalizacji treści, sklep internetowy z motocyklami i oryginalnymi częściami KTM - KTMSKLEP.PL często osiąga obecnie wyższą pozycję w wynikach wyszukiwania na frazy związane z KTM niż strona samego producenta, KTM.COM, przyciągając więcej ruchu organicznego i zwiększając sprzedaż.”

Łukasz Kręcichwost

Dyrektor marketingu ktm-sklep.pl

Media społecznościowe
  • ✔️ Zarządzanie profilami na platformach społecznościowych obejmowało stworzenie spójnego wizerunku marki i publikowanie angażujących treści. Oprócz ciekawego contentu, przyciągającego ruch organiczny, przeprowadziliśmy zaawansowane kampanie reklamowe, optymalizowane za pomocą testów A/B. Kampanie promocyjne na motocykle z wykorzystaniem formularzy kontaktowych zwiększyły sprzedaż motocykli z dostawą do domu, co jest innowacją w skali całego kraju. ✔️ Zarządzanie profilami na platformach społecznościowych
  • ✔️ Monitorowane i analizowane działań w czasie rzeczywistym co umożliwia dynamiczne dostosowywanie strategii. Dzięki temu KTMSKLEP.PL nie tylko zyskuje na widoczności, ale także buduje silne, trwałe relacje z klientami, co jest kluczowe dla długoterminowego sukcesu marki. ✔️️ Kampanie reklamowe, optymalizowane za pomocą testów A/B.
  • ✔️️ Kampanie promocyjne na motocykle z wykorzystaniem formularzy kontaktowych
  • ✔️️ Optymalizacja treści, meta tagów i struktury URL strony
  • ✔️️ Monitorowane i analizowane działań w czasie rzeczywistym
  • ✔️️ Budowanie widoczności oraz silnych, trwałych relacji z klientami
Współpraca z influencerami
  • ✔️ Współpraca z motocyklowymi influencerami wzmocniła wizerunek KTMSKLEP.PL i zwiększyła świadomość marki. ✔️ Wzmocnienie wizerunku KTMSKLEP.PL i zwiększyła świadomość marki.
  • ✔️ Selekcja influencerów na podstawie ich rozpoznawalności i autentyczności, analizy grupy docelowej oraz zaufania odbiorców. ✔️️ Selekcja influencerów na podstawie ich rozpoznawalności i autentyczności, analizy grupy docelowej oraz zaufania odbiorców.
  • ✔️ Harmonogram publikacji ✔️️ Harmonogram publikacji
  • ✔️ Recenzje produktów, testy motocykli, unboxingi akcesoriów oraz codzienne użytkowanie odzieży i sprzętu KTM. ✔️️ Recenzje produktów, testy motocykli, unboxingi akcesoriów oraz codzienne użytkowanie odzieży i sprzętu KTM.
E-mail Marketing
  • ✔️ Spersonalizowane kampanie e-mail, budujące relacje z klientami i zwiększające sprzedaż. ✔️ Spersonalizowane kampanie e-mail.
  • ✔️ Analiza danych z systemu backend sklepu internetowego oraz Google Analytics w celu stworzenia spersonalizowanych ofert. ✔️️ Analiza danych z systemu backend sklepu internetowego oraz Google Analytics.
  • ✔️ Newsletter. ✔️️ Newsletter.
Google My Business (Opinie)
  • ✔️ Optymalizacja profilu Google My Business zwiększyła widoczność sklepu i pomogła w budowaniu zaufania klientów. ✔️ Optymalizacja profilu Google My Business
  • ✔️ Wdrożenie system zbierania opinii od klientów oraz system motywacyjny dla pracowników, co zwiększyło liczbę pozytywnych recenzji. ✔️️ Wdrożenie system zbierania opinii od klientów oraz system motywacyjny dla pracowników
  • ✔️ Regularna analiza nowych wpisów i reakcja na opinie pomogły zidentyfikować obszary do poprawy. ✔️️ Regularna analiza nowych wpisów i reakcja na opinie pomogły zidentyfikować obszary do poprawy.
Innowacja która przynosi zysk
+ 25 %

Średni roczny wzrost przychodów we wdrożonych przez nas e-sklepach wraz ze strategią marketingową

500 K

Roczny budżet na cyfrowe kampanie marketingowe, którym zarządzamy

+ 200 K

Zarejestrowanych nowych użytkowników w sklepach, które obsługujemy

+ 150 K

Roczna liczba zamowień w zarządzanych przez nas sklepach online

sukcesy naszych klientów w branży e-commerce

Zobacz jak Krahl & Kroschel, lokalna firma z regionu Brandenburg, dzięki współpracy z Revinners, stała się europejskim liderem w sprzedaży oryginalnych części i akcesoriów do motocykli.

Zobacz projekt
Zobacz więcej realizacji
JESTEŚ DEALEREM MOTOCYKLI? DOŁĄCZ DO LIDERÓW E-COMMERCE W BRANŻY AUTOMOTIVE Pracuj z nami